zondag 13 januari 2013

Veel plannen

Allereerst: 
gelukkig nieuwjaar! 


Geniet van het nieuwe jaar en probeer je dromen waar te maken! 
Dat is in ieder geval mijn voornemen!
Er staat veel op het programma dit jaar en ik probeer alles rond te krijgen... maar later meer daarover! :-)
(Op de foto hebben de meisjes kleedjes aan van 'mijn jujupeke'.)

Eerst een blik op het verleden.
We hadden een leuke X.Mas PoP.Up in Lochristi!
 Point-Rouge opende voor het eerst haar nieuwe deur voor het publiek! 
De pers was er zelfs bij!
Je kan dat HIER nalezen. 
Point-rouge wordt een succes en dank je wel Lara en Bart dat we mee mogen genieten van jullie succes!
Ik leerde er felle madammen en een toffe peer kennen! (zie mijn collega's in dat persbericht)

Verder zijn er veel nieuwe kussens gestikt



en nu zijn er ook kleine kussentjes (zie hier ééntje met stof van Koekepeertje),



nieuwe zakjes, mandjes,...


Hier zie je al één van mijn nieuwste stofjes. Schoon é!

Gisteren heb ik mijn naaimachine eindelijk eens binnengebracht voor een groot onderhoud. Hierdoor heb ik tijd voor die nieuwe plannen.... Tot gauw en dan vertel ik jullie er hopelijk meer over! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten