woensdag 5 maart 2014

gelukkig zijn

 
Hoe ouder hoe gelukkiger?
 
Beseffen dat je kan genieten van
heerlijk eten
prachtige muziek
een latte macchiato (leren drinken bij Point-rouge)
van een uitje met z'n 2
van de flauwe moppen van de kids
 
EN
 
van de ontdekkingen van nieuwe spullen voor ad-label
 
nieuwe kaartjes & schriftjes gevonden
 
Sommige spullen blijken al eeuwen te bestaan zoals de black pottery.
Aardewerk geschikt voor het koken op gas of op een elektrisch fornuis, voor in de (microgolf)oven of op de grill.
Zalig puur van vorm en materiaal...
Echt genieten!
En ik ben er zo trots op dat ik ze nu in mijn webshop kan verkopen!
 
 
mijn potten in allerlei vormen en modellen
En wist je al dat ik gek ben op vogeltjes?
 
 
En dan besef ik weer dat er geweldige ontwerpers op deze planeet rondlopen...
Kijk maar naar deze clips om verpakkingen te sluiten, foto’s op te hangen, ter decoratie of te gebruiken als wasknijper of handdoekhaakje en ze zijn volledig gerecycleerd!
 
 
Ik kan alleen maar besluiten:
zo mag het nog wel even blijven duren!
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten